Darmowa dostawa od 390 PLN

Reklamacje i zwroty

Zwroty i Reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsumentom przysługuje 30-dniowe prawo do odstąpienia od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, jeżeli nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego (zgodnie z CEIDG). W przypadku innych przedsiębiorców prawo to nie ma zastosowania.

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w jego posiadanie. Aby skorzystać z tego prawa, należy:

  1. Poinformować nas o swojej decyzji w jednoznacznym oświadczeniu (np. pismo wysłane pocztą tradycyjną lub e-mail).
  2. Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępnego poniżej), choć nie jest to obowiązkowe.
  3. Odesłać towar na adres wskazany poniżej w ciągu 14 dni od zgłoszenia odstąpienia.

Adres do zwrotów:
Evlin
Aleja Jana Pawła II 30
38-400 Krosno
tel. 500 049 132

Szczegółowo kwestie zwrotu towaru i pokrewne opisuje Regulamin na naszej stronie.

Ważne informacje dotyczące zwrotów:

  • Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
  • Zwrotowi podlegają wszystkie płatności, w tym koszty dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania innej niż najtańsza opcji dostawy.
  • Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego wysłania.
  • Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

UWAGA! Zwrot towaru możliwy jest wyłącznie dla produktów gotowych! Nie przyjmujemy zwrotów towarów szytych na zamówienie klienta.


Pobierz formularz zwrotu/reklamacji: [Pobierz Formularz]







Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu lub innych niezgodności mogą Państwo złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?

  1. Wypełnij formularz reklamacji
    Pobierz formularz (poniżej) lub wypełnij go ręcznie, podając:

    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail lub korespondencyjny,
    • Numer zamówienia i numer produktu,
    • Przyczynę reklamacji,
    • Datę zakupu oraz wystąpienia wady,
    • Numer konta do zwrotu płatności.
  2. Wyślij produkt
    Odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu na wskazany adres jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji.

  3. Kontakt
    Warto przed wysyłką skontaktować się z nami: evlin@poczta.fm

Adres do reklamacji:
Evlin
Aleja Jana Pawła II 30
38-400 Krosno
tel. 500 049 132